Ruhpolding- bytte till träningskläder redan på flygplatsen

Nu har vi varit nere i Rupholding i några dagar. Vi hade lite problem med flygstrejken, då planet var inställt. Men vi kom iväg redan dagen efter. Vilket gjorde att vi missade träning den dagen… Dock inte allt för mycket, för direkt när vi landade i Rupholding runt kl.14 var det dags att göra sig klar för intervaller. Då menar jag verkligen direkt. Vi bytte om på flygplatsen och åkte direkt till en backe där vi körde intervaller, 3×20-25min. Ganska kort intervallpass, jämfört med vad vi brukar göra, efter en sådan lång resdag.

Igår körde jag Rullskidor A2 och roddmaskin+cykel. Egentligen var det roddmaskin och spänst på eftermiddagen, men jag känner av min höft och tar det därmed lugnt med hopp och löpning.

Imorse skulle vi ha cyklat 5h och kört skytte på eftermiddagen. Men eftersom det spöregnande under förmiddagen växlade vi på de passen och körde 5h cykel ny på eftermiddagen. Riktigt nice pass. Så skönt att köra MTB istället för landsväg för en gång skull. Det finns jättebra MTB-vägar här som gör 5h på sadeln mycket roligare än i vanliga fall.